mmhanBakrGlbahar Cismmpoyraz48 ne güzel, olsun da kaç saat sürecekse sürsün diyorum artık katlanıcaz mecbur yan çizmeden son ana kadar beklemek de ciddi bir irade gerektiriyor o kadar sancıya
Cismmpoyraz48 Yuksexes inşallah cnm bnm inşallah kolay geçecektir 😊 ikinciler ilkine göre dha kolaymis zaten hep öyle duydum
Yuksexes Cismmpoyraz48 evet bende öyle duydum hatta bizzat kendi Dr um söyledi ins da bizde de öyle olur 🤩
Cismmpoyraz48 mmhanBakrGlbahar tabiki ne olursa olsun normal doğumdan vazgecmem ztn kendini hazır hissetmen gerek ben normal dogurucam dediysen normal olmalı ne kadar kararlı güçlü durursan o kadar güzel geçiyor allah o sabır gücü ztn veriyor.
ardengunes Yuksexes ay inşallah ya ne kadar korksamda normal istiyorum ama tabi en hayırlısı hangisiyse o olsun Rabbim kolaylik versin hepimize sağlıkla alalım meleklerimizi kucağımiza 🙏
Aysmsek mmhanBakrGlbahar konuştum bekleme taraftari olmadığını çünkü zaten bebek hiç ilerlemiyor dedi pazartesi tekrardan konusucagiz herşeyi ama kızım için çok endiseliyim hergun nstye bağlanıyorum
mmhanBakrGlbahar Aysmsek hayırlısı nasılsa öyle olsun canım. Endişelenme hiç Rabbim büyük korur yavrularımızı inş. İçerde olmuyosa dışarda beslenir bi güzel inş senin dokunup koklamanı bekliyordur o da öyle düşün🙂
mmhanBakrGlbahar Aysmsek biz de bir haftadır hergün gidiyoruz yorulduk artık gerçekten ama sağlıklı olduğunu öğrenip evimize gelmek bile çok güzel. Yarın Pazar ve yine gidicez mesela. 🤷♀️ Onlar gelene kadar biz sabırla beklicez 😊
Aysmsek mmhanBakrGlbahar bizde yarın yine gideceğiz biraz olsun suni sancıyla ilgili korkularımda azaldı sizde iyi geldiniz 🤗☺️ çok şükür sağlıklılar
Sinmn Yuksexes ben ilk doğumumda epidural aldım, ikinci doğumunu da suni sancıyla yaptım.. açıkcası bende suni sancıyla epidural işe yaramadı 😔 ama işe yarayanları duydum, benim şansımdı sanırım 😔
mmhanBakrGlbahar Aysmsek ne güzel öyle olabildiysem 🙂 aynı şeyleri yaşayınca daha iyi anlıyo insan. haber verelim durumlarımızı merak ediyorum neler olacağını.