Yuksexes 41+ 2 oluyorum pazartesi günü ve o zamana kadar sancım başlamazsa suni sancı ile doğum başlatılacak.ilk doğumumu epidural normal doğum yaptım bunda da epidural istiyorum ama suni sancıyla başlayınca nasıl olacak acaba bilen var mı yada normal sancıyla aynı mı acaba offf kafamda deli sorular ama bunların hepsi korkudan sanırım insan bilmediğinden korkarmış ya 😐
Mervesmsk Yuksexes bende 39+ 2 yim epidural normal dogum yapmak istiyorum cok korkuyorum herkes te baskı yapıyo sonuna kadar dayan sakın sezaryan olma diye nasıl oluyo epidural kolaymı paylasırsanız sevinirim
Cismmpoyraz48 Yuksexes benim ilk oğlumda 41+5 de suni sancı verilmisti 3 buçuk saat çektim suni sancıyı ben sıkıntı yaşamadım hiç öyle çok şiddetli sancılar yaşamadım damar yolundan verdiler ztn ilk 1 saat adet sancisi gbi hafifti bide popodan igne verdiler suyumu patlattılar sancım ozaman arttı normal sancıyı bilmiyorum ilki suni olduğu için bakalm bu nasıl olucak
Zeynozeyyo Yuksexes Yan canım ben de henüz doğum yapmadım doktorum normal doğum bekliyor Suni sancının biraz ağır olduğunu duydum dogumdan sonra tecrübelerini paylaşırsan sevinirim pazartesi 39 hafta oluyorum ve hiçbir açılmam yok
Sinmn Yuksexes ben ilk doğumumda epidural aldım, ikinci doğumunu da suni sancıyla yaptım.. açıkcası bende suni sancıyla epidural işe yaramadı 😔 ama işe yarayanları duydum, benim şansımdı sanırım 😔
Yuksexes Mervesmsk sancim 5 dk bir gelene kadar gitmedim Dr a gittiğimde de 5 cm açılmam vardı hemen iğneyi belimden yaptılar ondan sonra hep yürüdüm zaten sancı bitiyor iğnedn sonra doğumhane de 3 -4 saat sonra doğuma girdim ebe ve Dr ne derse onu yaptım ebe karnıma hafif bastırdı karnım kasıldıkça ve aynı anda ıkınmamı söyledi büyük tuvaletini yaparmış gibi 15 dk da bitti tabi dikislerim vardı. sanırım bu kadar başka hatırlamıyorum
Aysmsek Canım salı da büyük bir ihtimalle bana suni sancı vereceğini söyledi doktorum ben 39+4 haftaligim ama bebek gelişimi 2 hafta geride bebek beslenmiyor acilman varmı hiç beni pazartesi çatı muanesine alacak
Yuksexes Aysmsek bir avazda kurtulalım inş. Bende önceki doğumdan kaynaklı 1 cm açılma vardı geçen pazartesi bakmıştı Dr
mmhanBakrGlbahar Aysmsek bebeğin gelişimi geriden geliyorsa neden suni düşünüyo hemen doktorun? Bir sorun yoksa beklemek mantıklı değil mi konuştunuz mu acaba?
Mervesmsk Pek önermiyomuş doktorlar duydugum kadarıyla ıkınma hissi olmuyomuş öylemi gercekten zormu kolaymı
Yuksexes Mervesmsk evet ıkınma hissi gelmiyor ama ebe ve Dr yardımıyla onlar söylüyor sen ıkınıyorsun
Mervesmsk Yuksexes belden altı uyusmuyomu pekı agrı sancı hissetmediniz mi iğneden sonra öneriyomusunuz cok soru sordm ama ilk korkuyorum biraz🙈
Mervesmsk Anladım teşekkür ederim Allah kolay doğumlar nasıp etsin insallah hepimizede saglıklı sıhatlı kavusalım bebişlerimize 🙏🏻❤️
Yuksexes Cismmpoyraz48 ya ozamn hemen hemen aynı ben de gaz sancısı gibi olmuştu dayanılmıcak gibi değildi ilk sancılar sanırım benimde suyumu patlattıktan sonra artmıştı tekrar iğne yapılmasını istemiştim çünkü.umarim ilki gibi olur inş.beni çok mutlu ettin teşekkür ederim.rahatladım sanki.
mmhanBakrGlbahar Cismmpoyraz48 kaç saat o şekilde sancı çektiniz acaba açılma yavaş yavaş mı ilerledi hızlı mı
ardengunes Ya bende suniden korkuyorum bizde 38+5 olduk suyumuzda hafif azalma varmis doktorum bol su ic dedi 1 hafta sonra gel cati muayenesi yapalim duruma gore bakariz dedi perşembe kontrol var acaba su azalması olunca normal doğuma engel olur mu
Yuksexes ardengunes sanmıyorum çünkü doğumdan önce suyu boşaltıyorlar bide suyu erken gelen herkesi sezeryan yapmıyorlar ama hayırlısı olur inş sağlıkla sıhhatle
Cismmpoyraz48 Yuksexes inşallah cnm bnm inşallah kolay geçecektir 😊 ikinciler ilkine göre dha kolaymis zaten hep öyle duydum
Aysmsek mmhanBakrGlbahar konuştum bekleme taraftari olmadığını çünkü zaten bebek hiç ilerlemiyor dedi pazartesi tekrardan konusucagiz herşeyi ama kızım için çok endiseliyim hergun nstye bağlanıyorum
ardengunes Yuksexes ay inşallah ya ne kadar korksamda normal istiyorum ama tabi en hayırlısı hangisiyse o olsun Rabbim kolaylik versin hepimize sağlıkla alalım meleklerimizi kucağımiza 🙏