Minikmucizelere oozgenur sana soyler ztn canim herkes mi bu sekilde kullaniyo bilmiyom bana bu sekilde dedi pazartesi ve persembe dedi soylemezse sorarsin ztn nasil icicem diye🙂
oozgenur Minikmucizelere yazarim canim bende senin gibi 4 gunde icerim cok yuksek degil zaten duser herhalde
Minikmucizelere oozgenur aynn canim diktirun bi sey dekezse sende öyle yaparsin degerimiz ayni ztn benim 30 senin 31
Bebegim4 oozgenur yazıyo canım ben bu hafta içi aldım yazdırdım 8 Li olanından ücretli pahalı oluyo biraz sağlık ocağına yazdır uyguna alırsın
ilkheyecanim96 Minikmucizelere ben hap kullanmadım eczaneden hayıt tohumu aldım sıcak suda demleyip içtim ilaç vs kullanmadım o süreçte sıcak bakmıyorum ilaca
Serendipity16 Betbet98 bi de tsh biraz yüksekti benim doktor onun için ilaç vermişti onu hala kullanıyorum zaten başka tedavi olmadım ki benim eşimde de problem vardı
Betbet98 Serendipity16 benimde prolaktin yüksek cıktı ilaçtan sonra acaba hamile kalabilir miyim diye düşünüyorum da
oozgenur Erkekte de prolaktin hormonu yuksek cikinca gebelik olmuyormus kizlar benim esimin bugun baktirdim yuksek cikti bence eşlerinde baktirmasi lazim
Serendipity16 Betbet98 kalırsınız inşallah içinizi ferah tutun yüksek olup hamile kalan çok ki bende hamile kaldığım ay kaçtı bilmiyorum belki yüksektir de prolaktin biraz da stres hormonu doktor bana üzülsen ağlasan mutlu olsan bu hormon yükselir demişti
Betbet98 Serendipity16 inşaallah aylardır bekliyorum:( benimde 41.5 cıktı, doktor baskılıyo olabilir gebe kalmanı dedi ama bilmiyorum
Betbet98 Serendipity16 DOSTİNEX verdi kullandım 21. Gün kan vericem yine ama progestoran bakacak sanırm. Adetn ⅔. Günü yine gidicem tekrar bakar prolaktine