Benim prolaktinim bekarlıktan bu yana hep çok yüksek çoktı çoğunlukla 100 üstüydü. Evlendikten sonra en son 80 cıktı. Engel olmaz hamileliğine dedi doktor. Adet düzensizliği olmadıkça ilaç kullanmayalım 1 sene çocuk olmazsa ona göre bakarız dedi. Ben ilaçsız ve 80 küsür değerle hamile kaldım.