Deletedmom_103 Kızlar selam. Bugün gebe olduğumu öğrendim. Sata göre bugün tam 4 haftalık. Pazartesi sağlık ocağına gidip kan vericem tekrar. Bugün 103le öğrendim. Kaç haftalıkken gideyim doktora sizce neler yapmalıyım biraz bilgi verir misiniz rica etsem 🌺🌺
MadameHappy34 Deletedmom_103 Düzenli beta nı takip etmen gerekiyor,şuan gitsen de kese falan göremezler daha çok yeni hamileliğin 6 haftalık olduğunda gitmelisin bence.
xbebegimx Deletedmom_103 oncelikle hayirli olsun ben 5 haftalikken gitmstim gerci o zman ogrenmistim :)) keseyi gorduk 2 hafta sonrasi icin tekrar randevu vermisti doktor.
Gulsahtsdgn Ben az önce muayneden geldim beta hcg 450 de öğrendim ama kese görünmedi tekrar kan verdim senin de şuan cok yeni hemen gitme göremezler keseyi
Busraakay_26 Deletedmom_103 ben hamile olduğumu öğrenince gittim hemen o zaman da 6 haftalık gebeydim keseyi gördüm iki hafta sonra gel kalp atışını duyalım dedi
zeynozey Deletedmom_103 canım hayırlı olsun. 1-2 hafta sonra gidersen hem kese hem kalp atışı duyarsın inşallah 😌
KarameLLiii Deletedmom_103 5 6 hastalıkken kese 7 haftalıkken kalp atışını duyarsın inşallah garantiye almak istiyorsan 6 haftalıkken kese için git derim canım 💖 Rabbim sağlıklı bi şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah
Deletedmom_103 KarameLLiii teşekkür ederim kızlar bende hemen gitmek istemiyorum 1 ya da 2 hafta kan takibi yapıp 7 veya 8. hafta da gitmeyi düşünüyodum. Çok teşekkür ederim bilgileriniz için 🌺🌺. Hemen gidilmeli mi diye öğrenmek istedim ama gerek yokmuş 🌺🌺
soulmate35 Deletedmom_103 folik asit takviyesi almıyorsan hemen başlamanı öneririm 🫶🏼 hayırlı olsun bebisin💕
Karaca61 Deletedmom_103 Deletedmom_103 5 haftalıkken gidersen keseyide görürsün beta değerin 1500 ve üstü oldugunda kese görülür 😌ona göre hesapla git 6. Haftada gidersen hem kese hem bebek hatta kalp atısınıda duyarsın benim öyle olmuştu yani ❤️
Kayalimerve Deletedmom_103 yaa 103le tamam hamilesin dedilermiii.cook sevindim.🥰bana 136 ile bekleyelim dediler🥺yarin bidaha test verecegim cumaya kalicak sonuc🥺
Deletedmom_103 Kayalimerve evet kuzum sağlık ocağımız sadece pazartesi salı çarşamba kan alıyor o yüzden pazartesi gidicem sağlık ocağına tekrardann artışa bakmak için 🌺🌺