Zelalzelal glbhr1 hayırlı olsun daha yeni tazecik 🙂 Allah sağlıkla büyütmeyi kucağına almayı nasip etsin Sen özel mi düşünüyorsun devlet mi
glbhr1 Zelalzelal teşekkür ederim canım. Özele gidiyorum sultan hastanesi pınar em hocaya. Doktordan memnunum ama hastaneden memnun olmadım o yüzden değiştirmek istedim
Zelalzelal glbhr1 kuzenim orda doğum yaptı iki ay önce ve hiç beğenmedik memnun kalmadık kendisi de beklemiyordu bu ilgisizliği doktor iyi diye gitti onun dışında herşey boş devlet hastanesi gibi
Smyye62 myangelson ahahah öylemi. Ben yeşillerdeyim 🤣 yok önceden eşim öğretmendi tainciydik ilçede çüngüşteydik 1 yıla yakın orda kaldık diyarbakıra geldik şimdi 2 yıldır .Ama mesleği bıraktı memur-sen de kaldık . Evet diyarbakırlıyım :) Siz ?
myangelson Smyye62 anladım 😊 biz tayinciyiz normalde Sakaryaliyiz 😊 bu sene veya seneye gidicez batıya Allah’ın iznliyle
Smyye62 myangelson öylemi gönülünze göre olsun :) tainclik çok zor ya 2 bucuk yıl oldu evleneli kaldırmadım ben sürekli bi şehirde yaşamak insanı zorluyor cidden