Servikal doğru anlamişsin batı Hastanesi’nde doktor dedi serum tak acilde tekrar nst çek aşağı indim dedim serum takacam tabi o kadar çok devlete alışmışız ki parası hemen git işlem yap 🙂 ordaki görevli dedi giriş yapıp ödeme yapman gerek 320 TL diye bende kadın doğumun aciline gittim serum taktım bitince tekrar geldim batı ya nst çektim daha önce giriş yapmıştım ücretsiz diye