Bebiskosuu Doktorum riskli vs şunlar bunlar yasak hiç birsey demedi ilk gittiğimde adet gecikmesi ile gittim gebe olduğumu öğrendim ilk muayene de kan ve vajinal ultrason yaptı ikinci çağırdığında karından keseye bakıp sağlıklı gebelik olduğunu söyledi 15 gün sonra gel kalp atışı dinleyelim dedi. Benim doktorum sanırım çok rahat doktorlardan hiç bir önlemi yok folik asit dışında 😁