Ozoooo biberon lansinoh öneririm. Kızımda ilk avent biberon almıştım küçük gelmeye başlayınca lansinoh aldım. Şu an hoşgeldin bebek seti 300 TL, gayet uygun fiyatı da 2 boy biberon var içinde, artı bir de ilerleyen zamanda kullanılacak hızlı akıllı biberon emziği var. Avent biberonlar güzel ama Bi süre sonra biberonu emzik kısmının değişmesi gerekiyor ve aventin onlar da çok pahalı. Ama emzik için avent tavsiye ederim