Ozoooo ben biberon lansinoh kullanıyorum meme reddi yapmadı bende memnunum o yüzden. Emzik avent,nuk,wee,tommee tipe hepsini denedim damaklı damaksız karışık hiç birini tutmadı o yüzden net bişey diyemiycem tutmayan tutmuyor😂😂 kiwi göğüs pompasını da ablam kullandı çok memnundu