Mavisim099 Merhaba kızlar pantolon tayt olarak nasıl bise aldınız nerden aldınız benim pantolonlar artık iyice sıkmaya başladı 5.aylik oldum
mnli Mavisim099 lcwnin hamile tayt ve pantolonları rahat kaç kilosunuz bilmiyorum ama yine maternity koleksiyonuna beli lastikli müslin keten gibi pantolonlar getirmişler doğumdan sonra da rahat giyilir onlara bakabilirsiniz
Nurr_22_22 Mavisim099 trendyoldan almıştım ben yanlarından ayarkiydi tayt çok rahatti birde tulum almıştım ikisi hayatımı kurtardı
Elifbnckk Merhaba canım DeFacto hamile pantolonu o kadar güzel ki çok memnunum alabilirsin. Trendyol da var DeFacto hamile pantolonu yaz çıkar çok güzel modelleri renkleri de var
Becum Mavisim099 normal pantolon olmaya olur belki ama vallahi hamile pantolonu cidden rahat. Lcw, defacto yeterli bence. Gerçi evde ve dışarıda tayt giyilirde. İşte mecburen pantolon lazim oluyor.
Elifbnckk Gobisin açısından olmaz bence hamile pantolonunda hem rahat edersin hem de bebek rahat eder hemde modelleri de. Çok güzel sıkma gobisi rahat bırak 💓🌼🧚🧚💝💝💝
Mavisim099 mnli 168 boy . 57 kiloyum 😅 ama kendimi davul gibi hissediyorum niyeyse normalde alt üst s beden giyerim kac beden alacağım onu da bilmiyorum ki
mnli Mavisim099 hamile kıyafetlerinden alacaksanız kendi bedeninizi alabilirsiniz ama normal kıyafetlerin büyük bedenlerini de alsanız olur. ben bazı elbiselerin falan büyük bedenini alıyorum hamile kısmından değil normal kısımdan oversize olanlar oluyor
Mavisim099 Nurr_22_22 çok saol canım bende trendyoldan 3 tane elbise 2 gömlek siparisi verdim inşallah olurlar 9.ayima kadar da idare ederim m beden aldım
tugcee0 Mavisim099 kazakları bluzları 1 beden küçük almıyorum çünkü hamile olduğu için kalıpları büyük oluyor taytlar da kendi bedenimi aldım
aseldurununannesi_ Mavisim099 lcw dan aldım 5 aylıkken tayt pantolon 39 haftalığım çok rahat giyiyorum tavsiye ederim ☺️
kadertugrul7 Mavisim099 sağolsun bana komsum vermişti 2 tane hamile pantolonu birde iki tane benim vardi kumas pantolonum beli lastikli su an cok isime yarıyor onlar 36 bedendi 2 tane biraz büyük beden alirsam yine beli lastikli sonrasında da giyerim