@Ayse0885 tabiki:) ilk hareketlerini 21.hafta sonrası net hissettim bu süre içinde alt bölgem ve kasıklarımda damar kas gerilmesi gibi sancılar yaşadım, ara ara tık tık diye peş peşe seyir eden bir süre sonra geçip tektar başlıyordu korkmuştum meğer fetal hıçkırık mış ve bu bebeğin ciğerlerinin geliştiği anlamına geliyormuş, bir gün akşama kadar başım çok ağrıdı tansiyon aletim yoktu doktoruma yazdım hemen tansiyonunu ölçtür dedi komşumuz da ölçtüm 16 larda çıktı gidip idrar verdim protein var mı gebelik zehirlenmesi olmasın diye temiz çıktı şuan günde 3 defa Alfamed kullanıyorum. 23.hafta kanama yaşadım temizlik yapmıştım ağır sepet kaldırdım akşamına yemek yerken kanamam oldu doktor her ihtimale karşı progestan fitil, tto intim köpük adında vajina yıkama köpüğü başladı corasprin kullanıyordum bıraktırdı. Kasık ağrılarım ve karın ağrılarım başladı, nefes darlığı, yürümede güçlük ve sırt üstü yatamıyorum 25.haftadan beri. Hepsi normal dediler. Şimdi 30+5 günlük hamileyim. 29.haftafan beri düzenli yürüyüş yapıyorum sık idrara çıkıyorum ara ara idrarım varmış gibi oluyor baskı hissediyorum magnezyum başladı doktor dün öğrendim yürüyüş nedeni ile bebeğin başı aşağı dönmüş yürümeye devam et dedi doktor bebeğin başı mesaneye baskı yapıyor ondan idrarın var gibi dedi. 32. Hafta kontrolüm var şuan kan hapı, magnezyum, günde 3 kez tansiyon ilacı hariç hiçbirşey kullanmıyorum. Birde bol su içiyorum :)