Hilallsili96 merhaba😊 bana da alfamed vermişlerdi günde 3 kere içebilirsin dediler ama ben içmedim. Tansiyonum 16 yı görene kadar. 16 görünce iç dedi doktorum. Limonlu su, soğuk kompleks, bitter çikolata alıyordum agzıma onlar bana iyi geliyordu. Başımın ağrısı başladığında yatıyordum çünkü ölçtüğümde panik yapıp daha çok yükselmesine sebep oluyordum. Bende protein kaçağı falan yoktu genetik aileden miras kaldı. 😏