Geçen hafta cumartesi aynı sebepten araştırmaya başladım ama benim gün içinde artık sayısı 10 u geçen kasılmalarım olmuştu. Başlarda çocuk bi tarafa geçiyor sanıyordum ama sertleşen rahimmiş ve günde 10 da fazla olduğunda bunu mutlaka bildirmek gerekiyormuş. Ben direk doktoruma gittim idrar kan tahlili yaptırdı bana enfeksiyondada kasılma olurmuş çünkü sonra rahim ağzı uzunluğumla suyuma baktı tabi bunlardan evvel ilk gittiğimde magnezyum kullanıyordum günde bir tane onu ikiye çıkardı günlük içtiğim 3.5 lt su onun oranında idrara çıkıp çıkmadığımı sordu. Ben bu son bir haftada en son geçen pazar kasılma yaşadım magnezyumu iki tablet almaya başladığımdan bu yana inanılmaz rahatladım. İdrar ve kan temiz çıktı rahim ağzı ve sudada sorun yokmuş yüksek ihtimalle magnezyumla ilgili bir durum. Biraz uzun oldu ama bende aynı korkuyu daha bir hafta evvel yaşadım baya bakındım nedir diye o yüzden detaylı yazdım. Önerim her ihtimale karşı bir idrar (TİT) tahlili yaptır bunu bu arada sağlık ocakları yapıyor yoksa bile ihtimalini sıfırla günde 10 ve üstünde toplanma sertleşme yaşıyorsan ki bu günde 3 e kadar falan normalmiş bnim doktor öyle diyor mutlaka doktoruna söyle çünkü rahim ağzını kısaltıyormuş bu kasılmalar ama genellikle magnezyumla çözülüyor merak etme suyu 3 lt en az tüketip günde bir soda iç ve doktorun uygun gördüğü miktarda magnezyum kullan bir sorun yoksa geçiyor gerçekten😊 sağlıkla gelsin minnaklar geçmiş olsun🧿