Cey53 canım bende de oluyor toplanma doktoruma sorduğum da normal dedi olabilir öyle dedi birden fazla doktora sordum. Yani senin doktorun nasıl hemen progestan ilacını başlattı şaşırdım. Sevince bebiş kendini düzeltiyorsa hemen ilacı içme tavsiye etmem tabi doktorun daha iyi bilir ama en ufak bişeyde ilaca başvurması biraz değişik geldi