Mervekarakus Tahminimce dış gebelik boş gebelik tarzı bir şeyler söylemiş olmalı ben de yaşadığım için gayet iyi anlıyorum üzme kendini canım sabırlı olmaya çalış. Ben adet günümde baş dönmesi yaşadım ve idrar testi yaptım hem de 3 tane ve farklı saatlerde 3 ü de pozitif çıktı bir gün sonra kan testi yaptırdım 202 çıktı üzerinden 2 gün geçti tekrar kan testi ve 390 çıktı doktor artışı az buldu ve dış gebelik dedi ağlayarak çıktım ben de bi de fütursuzca bi sizin başınıza gelmiyor dedi 🤷🏽♀️ Doktorumu değiştirdim birkaç günde bir kan testiyle beta hcg mi takip ettim 6+5 te keseyi gördük 7+6 da da kalp atışını 😊 darısı sana ve bizim gibi bebek sahibi olmak isteyen herkese olsun inşallah 🙏🏼 Moralini yüksek tut ve tadını çıkarmaya çalış, adet tarihinden yaklaşık 1 hafta 10 gün sonra ciddi yükselişler görülüyor genellikle. Rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼