fatos2404 Rabia54 yok canım bu perşembe günü çatı muanesi yapıcak ona göre konuşucaz dedi ama 37'den sonra doğsada sıkıntı olmaz dedi kilosu boyu iyi diye 🤗💕
Alyaipek5595 fatos2404 yarın kontorlum var canım hiç bilmiyorum en son gittiğimde bebek dönmüş demişti doktorum simdlik normal gözüküyor senin ?
fatos2404 Alyaipek5595 benimde perşembe günü çatı muanesi olacak ondan sonra konuşucaz ama benimde 30.haftalardan beri baş aşağı inşallah normal olur 🙏💕
fatos2404 Unalcagla inşallah canım son anda dönen bile var Rabbim hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏💕🤗