Unalcagla benim 26 da sancılar başladı düzenli hastanede yattım serum iğne ciğer geliştci vs durdurduk sonra adalat içmeye başladım günde 2 tane ve suda eritilen magnezyum verdi günde 3 tane prosgestan vs 33 haftada tekrar hastanede yattım iğneler serumlar vs yine durdurduk artık gelebilir haftamiz gayet güzel hapları bıraktım 2 gündür ve çömelme pilates topunda zıplama hurma vs yapıyorum hazırlık olsun diye erken doğum tehlikesi olunca ben 33 haftada çantayı hazır ettim 34 haftada temizlik işini hallettirdim bana ayağa kalkmak yasaktı kendim yapmadım sadece tuaveletim kalkiyordum şimdi başladım yürümeye vs doğsun diye dört gözle bekliyorum 😊😊 doktorcumda artık korkmaya gerek yok zaten çok iyi haftalar dedi benimde 35+4 2700 49 cmdi zayıf uzun bebek olucak dedi zaten başından beri 6 kilo aldım kusmaktan yiyemedim hiç 😊