Herkes zor olacak diyor ama tabiki zorlu süreçleri olacak, yani bende ikisine yetememe veya sevgimi nasıl ikisinede eşit olabilirim kaygısı içindeyim ☺️ bende 7 haftalık hamileyim ikinci bebeğime oğlum kardeşi doğmadan 5 yaşında olacak hatta aynı gün bile yine doğum yapabilirim çünkü bu bebeğimde Kasım görünüyor doğum anaokuluna gidecek zaten, inşallah güzel bir şekilde buyuturuz🌸🙏🏽😍