elifyrt1923 Bende ikinci kızıma hamileyim, 4 yaşına giricek kızım kardeşi doğmadan :) Yani bilmiyorum ben zor olacağını düşünmüyorum sonuçta bi çok şeyi tecrübe ettik. Tabi her bebekte bir değil, ben ilk kızımda çok zorluk çekmiştim hiç bi şey bilmiyordum 🙈 Ama şimdi mesela tecrübem var gözümü korkutmuyor bebek bakmak, diyorum ablası gibi olmazsa zaten zorlanmam herhalde (umarım) 😅 Yani inanın büyüdükçe yaş araları daha çok oldukça zorluğu o kadar artıyor bence. İlk çocuğun okula başlama döneminde olduğunu düşünüp ikinci çocuğun olduğunu düşünün bide. Okul, ödev vs. daha zor oluyor. Şu an en azından büyük çocukta yanımızda mesela başka bi telaş yok :)