Merhaba benimde 3.22 çıktı tsh ım doktorum endokrine yönlendirdi. Endokrin de 25 mg ilaç ve günde 1 damla iyot başlattı. İlacı 2 gün kullanabildim aşırı çarpımtı yaptı. Tekrar doktorumla görüştüm oda anti tpo değerime baktı. Normal değer aralığında olduğu için ve gebeliğim tüp bebek olmadığı için tsh ı 4.00 e kadar ilaçsız sadece iyot ile devam etmemi önerdi. Ptesi tekrar kan vericem 1 ay oldu.