6 haftalık hamileyim tsh değerim 4,21 çıkmış biraz araştırdım çok korktum düşük sebebi yada çocukta beyin gelişimi geriliği diyor..eski postlara baktım biri de bebeğim engelli doğdu diye aşırı stres oldum daha önce hep değerlerim 2 falandı şimdi gidiyorum sonuçlarımı göstermeye yaşayan var mı