badefne adetim 6 nişandı 30 martta kan verdim 1.20 çıktı ama şüphelerim devam etti 1 Nisan da sabah yine evde test yaptım çizgi daha belirince kan verdim 13.58 çıktı 3 Nisan da 79,41 5 Nisan da 257,45 çok şükür 11 inde randevum var Allah’ın izniyle sağlıkla devam edip sağlıkla kavuşmak nasip olsun bana ve bekleyen herkese, istiyen herkese de Rabbim sağlıkla tez zamanda nasip etsin❤️ İçini ferah tut önemli plan artış