badefne Hatice_123456 normal regl tarihime göre 5 haftalık ama bilmiyorum doktor değer düşük diyince birşey de soramadım çıktım
badefne BurcuArya35 haklısın canım ama bende burda okuyordum 10-20-30 öğrendim diyen var dedim nasıl düşük der bu anlamadım ama herkesin farklı tabi
BurcuArya35 badefne canm Dr lar öyle şimdi iyo yükselmiş dese keseyi görelim emin olalim dicekler maalesef böyleler ☺️
Hatice_123456 badefne inşallah yüksek çıkar diğer testte doktorlar hemen olumsuz bakıyor ben hiç doktorumu tinlamamistim bile çünkü çok inanmıştım gebe olduğuma alttan bakicakti ona bile müsade etmedim
badefne Hatice_123456 evet haklısın valla hemen bi olumsuz konuşuyorlar zaten hassas oluyoruz hamileyim mutluyuz yani niye kötü birşey diyip hevesi kursağında bırakıyorsun insanın demi değerin biraz düşük tekrar kan ver ona göre değerlendirelim de geç yani demi
badefne AsyaCngz55 inşallah canım sende sağlıkla al kucağına 🙏 işte bugun 2 gündü verme daha yükselsin bekle yarın sabah ver dedi bide
AsyaCngz55 badefne ben de çok erken öğrendiğim için doktorum bir hafta boyunca 2 günde bir kan aldırdı. Yükselişini takip ettik. Sen bence ufaktan başka doktor araştır 😉
badefne AsyaCngz55 bu sağlık ocağı doktoru valla doktor değiştirsem mi diye düşünmedi değilim yani herkes 2 günde bir kan veriyor bizim ki 3 olsun verme bekle diyor
ogretmenHnmm badefne ben 54 degerle öğrendim suan 22 haftalık senin deger de düşük değil ayrica yükseliş önemli ilk çıkan deger değil
AsyaCngz55 badefne ay benim aile hekimimde ben söyledikçe bir şeyleri yapıyor sen onu boşver kadın doğumcuya görün. Nedense biraz rahat oluyor onlar 😅
ogretmenHnmm badefne inşallah güzel güzel artar canım. Benimki geç dollenme olmuştu adet 7 haftalik diye gitmiştim sata gire 5 haftalik çıktı keseyi gorduk 2 hafta sonraki kontrolde de kalp atisini duyduk
badefne AsyaCngz55 bende 7-8 haftalık olsun öyle gideyim diye düşündüm ondan sağlık ocağında kanla takip edeyim dedim ama buda sallıyor sanki anlamadım
AsyaCngz55 badefne tabiki sana kalmış ama ben 4. Haftamda gitmiştim kesemi de görmüştüm doktorla da takibini yapmaya başlamıştım. Aile hekimin ilgilenmeyince yapacak bir şey yok
Burcum badefne daha yüksek çıkması önemli değil ki düzenli artması önemli aslında. Ama yine tahmini anlaşılır 2 günde min %60 diyorlar artış için. İçini ferah tut bence değer normal düşük olması erken farkettiğimiz için.
badefne Burcum bugün verdirmedi işte kan anlamadım bende yarın ver 3 gün olsun dedi tamam dedim bende
Mihrimahvuslat badefne beta 113 çıktı doktor düşük değer Bunu diyen kişi doktor olduğuna emin mi acaba merak ettim 🤔
Yldzgll Kızlar merhaba benim de beta bir hafta önce 20 ile öğrendim şimdi iki günde takip ettim şimdi 1780 normal mi sizce
Aysenur3535 badefne ben pazar günü 37,5 öğrendim dün tekrar verdim 120 olmuş değerin artması önemli canım