Selam kızlar, 39+5 olduk. Dün geceye kadar hiç ağrım sancım olmamıştı. Gece 4te başlayıp 6ya kadar süren şiddetli adet sancısı gibi ağrım oldu. Soğuk terler akıttım. Bel bölgemde başlayıp ön karnıma yayıldı. Ama aralıkları düzensiz olduğu için ebemizi doktorumuzu aramadım. Eşimi bile uyandırmadım. Şuan ince bir sızı var sadece. Böyle olup da doğumunuz ne zaman başladı acaba?