beyzacmvrc
Aynı kaşıntı bende de var, dermotoloji doktoru bir krem karşımı hazırladı, daha 1 gün kullandım henüz fayda etmedi ama umarım eder 😢 nemlendirsem de kaşınıyor dedim doktora, çünkü gerçekten yağlı güreşe çıkacak gibi kremlenip yağlanıyorum, doktor kuruyken kaşındıysa o kaşıntıyı hatırlar vücut, kremi sürüp unutmaya çalışın dedi 😬