@“Bride_6470” Evet bendede yuksekti ilk hamileligimden sonra doktora gitdim ama daha bebek istemedigimi soyledim tedaviye baslamadik yani bir zarari olmadi bana isime geldi acikcasi 5 yil hamile kalmadim simdi kizimi doğurmaya az kaldi tedaviisiz birden hamile oldugumu oyrendim kendiliginden duzledi yani bilemedim