Bride_6470 evet dusme ihtimali var ben dostinex kullandim, haftada yarim hap iciyodum,sonra doktorum yarımın yarısını ic dedi 5 ay kadar oyle ictim hicbir faydasi olmadi sonra yine haftada yarim hapa yukseltti ve 2 haftaya 26 dan 6 ya dusmustu 2-3 ay sonrada hamile kaldim