Normalde devlete gidiyordum ama dün itibariyle özele geçtim 34+2 haftalığım , bende devlette hiç detaylı bakılmadı açıkçası kalp atışını bile dinletmediler özelde suyuma kadar bilgi verdiler şu an memnun kaldım inşallah normal doğumdan korktuğum için spinal sezeryan düşünüyorum 🙈🙈