Ecemsuakpolat_ 33 haftalığız öyle bir halsizlik öyle bir hayattan bezmislik çöktü ki bana hiç böyle tahmin etmiyordum hiç bişey yapasim yok agirlasmak dedikleri bu sanırım 😑 kıyafetlerimiz herseyimiz hazır yikali ütülü inşallah valize yerlestirecegim sürüne sürüne öyle gözümde büyüyor ki , yarın hastaneye kontrole gideceğim o bile gözümde büyüyor gitmesek olmuyor mu flan diyorum eşime 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ devlet takipliyim özeli bıraktım bu ay boşa para tuzağı gibi geliyor bana fuzuli yere devlette de aynı görevi yapiyorlar sonuçta 🥸