mistocookie şu an bana kimse yardım edemez, tamamiyle iç dökme postu🤦🤦🤦 hemoroidden yatakta dönemiyorum resmen. genel cerrahinin verdiği ilaçları kullanıyorum. 3-4 gune gecer dedi, gecmiyor. ağlıyorum ya… hemoroidi olup da iyileşen birileri yazsın nolur
Yagmurcmn mistocookie dün çıktı benimde 38+6 yım henüz bir acıma yok hafif bir yanma var içeri itiyorum zeytinyağı ile yarın doktora gideceğim gebeliktemi çıktı sizinde
MelodyFairy mistocookie sıcak suya oturmalısın klozet üstüne oturmalı aletleri var eşim de olmuştu hem ilaç hem sıcak su iyi gelmişti geçti hatta onun artık kan geliyordu o kadar kötüydü. Bol sıvı çorba tarzı şeyler tüket katı şeylerden uzak dur
2_evlatyolda mistocookie kesinlikle lifli gıdalar ile beslen bendede cıktı gebelikte olustu acı baharatlı yeme su iç geçenlerde oldu bendede 3 gün oturup kalkamadım agrıdan kanamalı Bi hemroid benimkide hep erteliyorum doktora gitmiyorum 20 haftalıkken oldu benim de
elizanakbulut mistocookie tek çare anestezi kremi şuan hemen nöbetçi eczaneden al çoook bol sür içine dışına anında gider . ben tüp mide ameliyatı oldum aylarda kabızdım ayda bir tuvalete giderdim öyle bir hale gelirdim ki bende ağladığım geceleri bilirim aklıma gelip sürdüm bir kere de hemen geçti kalıcı çözüm değil ama acını hissetmiyorsun
Yagmurcmn mistocookie benimde öyle ya çok korkuyorum bende acıycak diye zeytinyağı ile yumuşatıyorum elimden geldiği kadarıyla
mistocookie Yagmurcmn bebekten dolayı arada kasılmalarım oluyor zaten açıklığım başladı. onu bile unuttum bunun derdine. bir de gören tepki verince iyice üzülüyorum😪
MelodyFairy bu aleti almıştım ona icine sıcak su koyup oturuyordu 10 ,15 dakika her gün düzenli otur ve dediğim gibi ilaçlarını da kulllan
MelodyFairy mistocookie yardımcı olabilirsem ne mutlu eşimin basına geldiği için anlıyorum seni çok zor bir durum. İnşallah tez zamanda geçer 🤲eğer aleti almak beklemek istemezsen leğen tarzı şeyler de kullanabilirsin
2_evlatyolda mistocookie sıcak su buharı rahatlatıyor dene bence bide evimizde en dogal gül vazelini vardı onu kullandım ben yumasattı biraz zeytin yagı kantaron yagı varsa sür yumuşatsın
mistocookie MelodyFairy Allah razı olsun. hemen baslıyorum. Gecenin bu saatinde, hakkınızı helal edin
Ahududum Benim de var maalesef gebelik öncesi ara ara olurdu yılda 2 kez fln 33. Haftaya gelince bir anda nüksetti bebeğin büyümesiyle damarlara olan baskıdan oluyor eğer yatkınlık varsa da yakalıyor direk 1 keresinde tuvalette bir anda patladı peçete kan dolunca başka şeyler geldi aklıma sonra baktım oradan kaynaklı şok oldum minik baloncuk patlaması gibi tek seferde boşalıyor kan sonrasında damla yok 2.si bu akşam oldu yine bir seferde boşalır gibi kanama ve hem makat hem rahim bölgesini saran ağrı zonklama doktorum ilkinde krem yazmıştı iyi geldi bugün tekrar olunca yine krem sürdüm ama ağrıdan başka yerlerim de ağrıyor korkutuyor
mistocookie Ahududum vallahi gecmiş olsun, kendim hemşireyim guya aklıma neler geliyor çaresizlikten.. şeytan diyor içini kensin boşalt rahatlatır belki🤦 allahım ya, aonra kendi kendime saçmalama diyorum. inşallah siz de iyi olursunuz ya:(
mistocookie elizanakbulut kuzum anestol bana mısın demedi:( genel cerrahi krem bir de fitil verdi. onları kullanıyorum. napsam şaşırdım