Agg0207 Kubraenes45 benim üç kesem oluştu ama birinde bebek gelişti ve yerleşti diğerleri boş kaldı onları vücut kendisi atacak dedi şimdi tek gebelik olarak ilerliyor
femme Kubraenes45 kiiizzzzzz biriyle zor dayaniyoruz Allah yardımcın olsun zor olmalı cinsiyetleri belli mi merak ettim 💕
Merakliana6 Kasılma sertleşme toplanma oluyor mu ? Benim üçüz değil ama erken haftalarda başladı doktorum bundan çok korktu , sert oluyor o an alttan batıyor rahmimin üstü
Burrccu Merakliana6 canım benim gobegim ciktigi andan itibaren sert :) gorunus olarakta tam erkek karni sivri :) elleyince boyle hic ice cokme falan olmuyor yani dusun :) ama cok sukur bi sıkıntı yaratmadi :)
Hatun_tuncer23 Sevilmom bende üç üz hamileyim 11+ 4 günlük tüp bebek tedavisiyle kaldım 2 tane transfer ettiler biri kendiliğinden bölünüp 3 oldu peki sizin kaç haftalik
Kubraenes45 Sevilmom hayırlısı olsun canım sağlıkla kucağına al inşallah nasıl gidiyor kaç haftalıksın ben 18 e giricem daha kendim hiç kilo almadım ama karnım baya çıktı cinsiyetleri de net belli değil daha
Kubraenes45 Hatun_tuncer23 benim tüp bebek değil canım normal yolla oldu hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah nasıl gidiyor benim şimdiden bel ağrım başladı
Sevilmom Hatun_tuncer23 aynen benimde sizin gibi oldu biri kendi içinden bölünmüş tek yumurta ikizi olmuş 🤲🏻 9+2 deyim şuan Sağlıkla kolaylıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻🌸
Kubraenes45 femme sağol canım net belli değil ama doktor bi kız iki erkek dedi bu hafta netleşir inşallah
Sevilmom Kubraenes45 sizinde hayırlı olsun inşallah 9+2 deyim şuan🌸 3 tane olduğu için karın biraz erken çıkıyor sanırım🫢 Hiç kusma yok bende ama yaptığım yemekleri kokusunu alınca yiyemiyorum Yemek yemeyi özledim resmen İnşallah bu da bi dönem sonra geçer die dua ediyorum
Kubraenes45 Ozge56 sağol canım yok tüp bebek değil normal yolla 🥰🥰zaten doktorlar da şokta normal olduğu için rabbimin mucizesi işte🤲🏻