MelodyFairy Benim 16 Nisan adet günüm bir uygulama takip ediyorum yıllardır adet günümü doğru hesaplıyor bu ay orada ki yumurtlama gününe göre değerlendirdim ama sizin başka postunuz da yumurta çatlama vs diyor ovulasyon testi vs demişsiniz nasıl oluyor ben yanlış mı değerlendirdim acaba