Oğlum 4 yaşına giricek 30 temmuzda yavaştan birkaç gündür düşünmeye başladım sizler ne zaman düşündünüz hemen oldumu zaman aldımı geri çekilmeyle korunuyorduk oğlumdan sonra 7 aylıkken gebelik yaşadım falan öldü kürtaj oldum ondan sonrada korundum hep o yanlışlıkla ve oğlum çok küçükken olmuştu nasibi yoktu içimde öldü ama şuan istiyorum oğlumda istiyor kardeş 🙏🏻