YelizOkursoy Sonaybaycin çalıştıpınız son 3 ayın brütü üzerinden hesaplama yapılır. http://www.calismadunyasi.com/rapor-parasi.html
SyhnHtp Dnfrn yok zaten benim çıkış durumum yok başka nir arkadaş sözleşmeli öğretmen onun öyle bir durumu var. Benim yabanci bir firma zaten iş kanunu dışında haraket edemezler cezası ve itibar kaybı olduğu için çekiniyorlar.
HicranYaman ikianne rapor aldığımız zaman is yerine bildiriyoruz ya dilekce dediğin ne dilekçesi ve nereye veriyoruz canim anlamadım
Nesliiii ikianne toplu veya aylık almak istege mi baglı ? Birde dogumdan sonra mı önce mi nasıl alıyoruz basvuruyu ne zaman yapıyoruz
sedaskan Nesliiii istege bagli tabi. Bazi kisiler toplu aliyor ama ben aylik almak istiyorum bunu arastiriyorum. Zaten en gec 37. Haftada dogum izni basliyor o zaman rapor almak zorundasiniz.
sedaskan YelizOkursoy bu durumda hastaneden de raporu 4 haftada bir mi almam gerekiyor acaba? Bizim firmadaki ilk hamile benim de malesef bilgi alamiyorum. Ben ogrenip onlari yonlendirecegim bir kayip yasamamak icin.
YelizOkursoy sedaskan hayır sen tek rapor alıyorsun. Onlar tek raporu giriyor. Normal raporlarda rapor sonunda sistemde bir onay veriliyor. Onun yerine doğum izninde 30 günde bir onaylıyorlar.
sedaskan YelizOkursoy 30 gündr bir yatirilmasini istemem sozde kaliyor o zaman bu durumda. Her 30 gunde bir hatirlatmak gerek belki de 😑
Mrszeyna Mngm benim_r TeoMom merhaba benimde 11gun geçti dün evde kaset test yaptim böyle ne var gibi nede yok gibi izi var çok hafifte pembe 2hafta öncede kahverengi l lekelenme görmüştüm_