SinemTunTrkylmaz Belirli bi gün sayısı da var diye biliyorum ben onun 90 gün sigortalı olmak zorunda kızlar
gizemgnll SyhnHtp haftayı kapatsaydın bari ya iki gün olunca sigortadan rapor parası da alamıyoruz 😑 benim 22 ocak 😊 bakalım denk geliriz belki bi şekilde tanışmış oluruz hem 😊
SyhnHtp gizemgnll ya pers vermemesi iyi oldu genel mudur geliyor pers cuma burda bide yeni soylucem bakalim tepki nolcak? Ayni zamanda zamlari da konuscaz🙈hersey karisik yani. Kismet karsilasiriz belki bi gun 🙂
Burcu8 http://yeni-kimlik.com/dogum-yardimi.html Böyle bir yazı buldum ben dediniz gibi bir hesaplama yada öyle bir parayı ilk defa duyuyorum. Kamuda kadrolu öğretmenim.
ikianne Sedayasarkilic yok canım estagfirullah sgk ilgileniyor olabilir onu bende net bilmiyorum sistem degiştimi diye ama sen bi danıs oraya ilgilenmeseler bile yönlendirirler
YelizOkursoy sedaskan çalıştığınız şirketin 4-5 haftadabir sgk sayfasında sizin raporunuzu onaylaması lazım. Eğer 16 hafta toplam beklerlerse toplu alırsınız. İşyeri insan kaynakları departmanı ile görüşüp ara onay verilmesini sağlayabilirsiniz.
sedaskan YelizOkursoy bu durumda hastaneden de raporu 4 haftada bir mi almam gerekiyor acaba? Bizim firmadaki ilk hamile benim de malesef bilgi alamiyorum. Ben ogrenip onlari yonlendirecegim bir kayip yasamamak icin.
YelizOkursoy ikianne dilekçeyi ilk kez duydum. Nereye veriliyor? Bizim şirketin insan kaynakları sistemde heray rapor onayı vereceğini söyledi.