Aysee1123 gebe okuluna katılmıştım çocuk doktoru dersi vermişti şöyle anlattı. Sütün hemen gelmeyebilir veya az gelebilir bu sebeple sağarak uyarı vermiş oluyorsun. Çok sütün olabilir bebek hepsini bitiremeyebilir içinde süt kalırsa ağrı yapar ve süt üretimi azalır sağmak gerekiyor 🙂 Bir de allah göstermesin üzücü bir durum yaşayıp sütümüz kesilebilir en azından stok yapmakta fayda var 🥰