Merhaba anneler devlet hastanesine gidiyorum 39. Haftadayım bebekte hala tık yok gelmiyor kafayı yiyecem ne zaman gelir bilmiyorum ilk dogumum etrafımdakiler 42de 43 de dogum yaptım diyor korkuyorum benim 41+ bayrama denk geliyor çok bunaldım artık dogurmak istiyorum bayramdan önce gelsin istiyorum yürüyüş yapıyorum normal doğurmak istiyorum ama sabrım kalmadı sancımda çok çok nadir hafif olursa sizin nasıl geçiyor neden böyle benle olanlar hep dogurdu çok kafama takıyorum sizin nasıl geçiyor