Mervekara5 Kızlar doğum yapalı 25 gün oldu sütüm artması gerekirken azaldı gibi su harici süt arttırıcı önerileriniz varsa alabilirmiyim? 🤦🏻♀️
BbabyMom Mervekara5 pregnarecarebreast vitamin ıyı geldıgını duydum ve bestlak damla onun dışında havuç ceviz dereotu hoşaf proteınlı yıyecekler ıspanak tüketebilirsiniz 😊
gokcesgoktas Mervekara5 Hemen söylüyorum bana dua edeceksin eminim 🥹 PROMALT ALKOLSÜZ MALT İÇECEĞİ emziren anneler için diye yazarsanız internette mavi bir içecek hemen alın 🥰🌸 Bebişe bol bol süt olsun inşallah
2boysmoms Mervekara5 ben arifoğlunun anne çayını ve humana kullandım bide bi damla var ama adını hatırlayamadım bestlak mıydı neydi yanlış olmasın bilenler yazar inşallah bunlar çok işe yaramıştı 😍
alimerve Maltana miydi neydi bı içecek vardı bulgur bildiğim kadarıyla süt arttiriyo yeşil soğan falan
Mervekara5 Seda145300 Kuru soğanı ilkkez duydum bol bol soğan öldürmesi yemek lazım o zaman 💁🏻♀️ Bulgur için gaz yapıyor da diyolar hangisi doğru gerçi doktor dediyse doğruduur 💕
Mervekara5 gokcesgoktas Ayy çok teşekkür ederim hemen sipariş edeceğim normal de satın alabileceğim bir yer var mı marketler de falan ?? 🙆🏻♀️
gokcesgoktas Mervekara5 Yok diye biliyorum canım benim ben internetten baktım en son 17 TL gibi bir fiyatı vardı bolca getirt dolapta dursun iç 🥰
Mervekara5 2boysmoms Bestlak doktorunuza sordunuz mu herhangi bir yan etkisi var mı onu da denemek lazım çok okuyorum postlarda nasıl kullanılıyor 🙂
Serpilfgh Mervekara5 tatlım yeşil soğani bende duydum ve ise yariyo gerçekten bide pilav ye diyolar süt yapiyomus😘
kubra454 Mervekara5 bulgur pilavı ile bol su aynı zamanda incir de aşırı derece de sütü arttırıyor hatta sütü incir ile birlikte blend edip içebilirsiniz oda çok işe yarıyor
Mervekara5 kubra454 Süte cesaret edemedim bir türlü çok gaz yapıyor diyolar bebekte sizde yaptı mı 🙏🏻