Gul12345kadr kolay diyemem. o da sizin acı eşiğinize bağlı. Kimi daha çok hissediyor kimi az. Herkesin acı eşiği Farklı. Ben sadece şuna odaklanmıştım. Sancı gelecek çömelip hafif ıkınacağım. dayandım mı evet,geçti mi evet. Geçiyor bitiyor doğum sonrası tek bi sancı kalmıyor. Her şey o anlık. Herkes yapıyor siz niye yapmayasınız ki. Bence en güzelini yapar bir avazda mis gibi doğurursunuz 🤗🤗