35+1 im aynıyım bi de siyatik ağrısı çekiyorum 4 gündür. Sol bacağım felççç felçç gece gündüz ağrısı devam🤦🏻♀️ Ben psikolojik olarak daha çok çöktüm ya. Geröekten o kadar bunaldım ve sıkıldım ki. Eşim işten gece 1 de geliyor. Kafamı duvarlara vurasım geliyor, vakit geçmiyor:( 34 gün kalmış yazıyo ama yok o kadar uzun geliyor ki bu süreç… Var mı benim gibi sıyırmak üzere olan🥲🥲