Kızlar ben çok zorlanıyorum 36ya girmek üzereyim özellikle akşam yemeklerden sonra karnımı taşıyamıyorum, iyice sertleşiyor, bebek hareketleri de baya sert oluyor, yatamıyorum yatınca kalkamıyorum gece de 10 kere tuvalete kalkıyorum ıh mıh diye dşye yuvarlanıyorum kalkarken 😭 anlat anlat bitmez sizde nasıl geçiyor bu haftalar benim gibi misiniz😔 çok zorlanıyorum allah yardımcımız olsun ya mutsuzum baya 😔