Valla ben bir gün arayla toplamda 3 dis çektim ha bu arada kadın doğuma da gttim sordum buna ben karar veremem dedi başından savdi kalbin agrisa bana mı gelcn dedi git sana risklerini anlatsnlar işine gelirse cektrrsn gelmese de beklersin dedi peki hocam sizce ne yapım dedim öneriyor musunuz hamileyken iğne bile vurulsan riski var ben karışmam falan filan diyip saçmaladı bnde dinlemedim gttim cektrdim ağrısından kafamı duvarlara vurdum resmen 3 gün boyunca Allah şifa versin size de çok zor cokkk