Bhrsu canim benim aynen boylr oldu ama 10 haftama yakin bi zamanda oldu hemen acile gittim prolotion diye bir igne verdi bide progestan diye bir fitil verdi hem agizdan hemde fitil olarak kullanabilirsin dedi o aksam igneyi vurduktan sonra lekem falan olmadi tabi doktorda ulturasonla karnima bakti kalp sesini dinletti ondan sonrada altdan baktı kananam yoktu kadin hemsire alttan bakiyo oylr yani canim oluyomus bu sikinti yapma dinlen ama mutlaka doktora git canim benim allah acil sifa versin😗