Bhrsu Lavaboya gittiğimde az önce pedim de açık tonda idrarla birlikte lekelenme gibi birşey gördüm nedir bu kızlar 5+5 haftalığım lütfen xevap verin ama kahverengi gibi değil gibide benziyorda
Seymasefa35 Bhrsu hemen git danış canım be olur ne olmaz kanın her türlüsü tehlike beklemenin bi anlamı yok
Yesimustafa Bhrsu normalde o hafta yerleşme lekesi derler ama aklında şüphe kalmasın git bi istersen çoğalırsa
Yasmnnn Takip et canım lekelenmeni, devam ederse doktoruna danış, ama leke kırmızıya dönmedikce risk görmüyorlar doktorlar sen takipte kal yinede
Bhrsu Seymasefa35 kan değil canım cok acık renkte kahverengi idrarla birlikte cok acık renk korktum bende dua et nolur bissy olmasın 😓
Seymasefa35 Bhrsu tabi ederim canım benim benim 5. Hafta da çok açık renk pembe gelmişti gittiğimde tutunma kanaması dediler rabbim sağ sağlim kucaklarımıza almayı nasip etsin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Ayseecrinibo Bhrsu doktora git hemen canım aynı öyle belli belirsiz leke geldi iş yerindeydim hemen doktora gittim hastaneye yatırdılar düşük riskim vamis önlem alındı
Yasemindemirtas Bhrsu hiç bekleme hemen git doktoruna. Eger devlet hastanesine gidiyosan acile git. Baktır bi. Belki yerlesme kanamasıdır daha haftan küçük ama. Sen genede tedbirli olmalısın.
Bhrsu Yasemindemirtas canım özele gidiyorum Ya Pazartesi’ye randevu aldık şuan gelmiyor zaten şükür cok cok az bir şemılde akıntı şeklinde geldi o kadar kahverengi açık renkte leke
Busraburak Bhrsu bende de olmuştu o bebeğin rahime yerleşme kanaması sürekli takip et kan kırmızı ve sürekli gelmediği sürece korkma canım tabi yinede doktora gözük inşallah kötü bişi yoktur 😔
Bhrsu Busraburak cok sagol canım inşallah öyledir 🙏🏻🙏🏻 Allah’ın izniyle inşallah yoktur birşey suan yok zaten geçti az bişey küçük bi akıntı oda belli belirsizdi dikkst etsem paxatrsiye kadar birşey olmaz değil mi
Talha Bhrsu korkma oluyor o zamanlarda benimde çok lekelenme oldu ama doktorum herşeyin iyi gittiğini söyledi iş falan ağır bişeyler kaldırdıysan da olur
Bhrsu Talha cok sagol içimi rahatlattınız Allah razı olsun Ya 🙏🏻 Ödüm patladı şuan yok geçti oda belli belirsizdi
Hemebehemgebe Merhaba öncelikle sakin ol lütfen. Gelen lekelenme parlak kırmızı değilse yada yeşilimsi değilse sıkıntı edecek bir şey yok. Yerleşme kanaması 11 ve12. Haftada olur oda pembe renkli silince tuvalet kağıdına gelecek şekilde olur. Daha gebeliğin çok küçük kalp atışı bile yok o yüzden sakin ol lütfen korkulacak bir şey değil. Doktora gittiğinde de ultrasonla vajinal bakıp sadece keseyi görmeye çalışacaktır biraz bekle bence kırmızıya dönmediği sürece sıkıntı yok
Bhrsu Hemebehemgebe evet dogru canım cok sagol öyledir büyük ihtimalle geçti zaten şükürler olsun inşallah YOktur birşey 🙏🏻
Hemebehemgebe Bhrsu üşütmüş olabilirsin idrar yolu enfeksiyonu olabilir cinsel ilişkisi sonrası olabilir bunlar bu sürecin parçası. Sadece sabır ve sakinlik istiyor ❤️
Yasemindemirtas Bhrsu canım afedrrsin ama ilişki yasadınız mı ? Benim ilişkiden gelmisti bi kere. Bide idrar yolu enfeksiyonum vardı oda tetiklemişti.
Busraburak Bhrsu korkma korkma kötü bişi yok pazartesi ye kadar kötü şeyler düşünme dediğim gibi bende de olmuştu sadece tuvalet kağıdına silince gelmişti azcık bişi kahverenginimsi gibi doktora gittim kalp atışını duydum kötü düşünürsen bebeğe de yansır unutma üzülme 😍