selinkeskin kendi sancılarımı tercih ederim diyeyim çünkü insanın kendi sancıları hafif başlayıp son saniyeler hızlanıyo ama suni sancı o dakika boyunca aynı hızla geliyo ve biraz yorucu oluyor oda
aslında her bünyede doğumda değişiyor içini ferah tut canım çünkü kucağına geldiği zaman herşey geçip gidiyo ne acı kalıyo ne de başka bişey bu zorlu doğumdan sonra ikinci gebeliğim bak sen düşün 😁 🥰🌸