gakkoyengee çok ama çok kötüydü gerçekten ☹️ Allah yaşayan herkesin yardımcısı olsun. 🙏🏻 ben de 17 haftalık olmak üzereyim 15. Haftada baya rahatladım çok şükür Allah’ıma ama hala Prilam ı bırakmaya cesaret edemedim. Önümüzdeki hafta teke düşürüp sonra sa komple bırakmayı deneyeceğim umarım ilacı bırakınca eksiye dönmem 😕
Hamilelik çok zor bir yolculukmuş mide bulanları bitti gibi ama şimdi de ağrılar başladı onları takıyorum kafama Allahım ikimize de sağ Salim tamamlamayı nasip etsin bu yolculuğu
İnşallah sizin bulantınız da geçer bir an önce
14-18 arası kesiliyor diyorlar belki 18 de geçer sizinki de