gakkoyengee benim bulantılarım 6.haftada başladı. Yemek yemeyi geçtim sarı sarı kusuyordum. Tam 12 kilo verdim 1.5 ayda. Mide ağrısı da cabası. Duş almaktan korkar olmuştum. Su görünce yemek görünce otomatik olarak midem bulanıyordu. 7. Ve 8. Haftada hastanede yattım 10 gün boyunca. Sadece serumla beslendim. Serumun biri bitiyordu, diğeri takılıyordu. Doktorum ekstra olarak zoferde verdi. İlk zamanlar işe yarıyordu ama sonrasında etkisini kaybetti. Hastanede yattığım zamanlar psikolojik olarak da baya yıpranmıştım. Daha sonra mide sürekli kusmaktan hasar aldığı için mide doktoruna gözüktük. Aynı zamanda psikologla da görüştük. Mide doktoru reflü olduğunu ve ilerleyen haftalarda geçeceğini söyledi. Suan 17+4 haftalığım. Hala gündüzleri bulantım oluyor, bulantım olduğu zamanlar günde 2 kere falan kusunca hastane günlerim aklıma geliyor daha kötü oluyorum ama geçeceğine inanıyorum. Tam olarak bebek oynamaya başlayınca geçiyormuş. Bekliyorum :)