Sabina08 inan bebeğe iyilik derken kötülük etmiş oluyoruz 🤦🏻♀️ kızımda ıslak mendil vs kullanmadım pamukla temizliğini yaptım tuvalet kağıdı bile alerji yapıyor bu yüzden şuan 3.5 yaşında ve pişmanım öyle yaptığıma şimdi tekrar hamileyim bu konuda daha dikkatli olacağım ıslak mendil kullanacağım ve bez markasına çok takilmayacagim inşallah sleepy veya baby turco düşünüyorum kızım sadece Molfix kullanabildi