Yuliaece Elifozan bende 2 tur dolanmış risk sadece boğulmasın dedi onun dışında normal doğuma engel yok ded
Beyza_0671 Yuliaece her doktor aynı tedaviyi uygulamıyor o zaman bence sezaryan olması daha mantıklı genede sen bilirsin canım korkmani istemem
Kubra1414 gamzosgamzos merhaba 24 haftalığım boynuna iki kere dolamış oksijensiz kalıp boğulmasından çok korkuyorum 1 kaybım var sizinki kaçıncı haftadaydı
gamzosgamzos Kubra1414 merhaba 29.haftadan doğuma kadar yani 36+5 e kadar 2 tur da açılmadı çok şükür bir sorun yaşamadık ☺️ Rabb’im senin yavrunuda korusun inşaAllah 🤲🥰